22 Mart 2013 Cuma







 DİYET HAVUÇLU MISIRLI SALATA



Malzemeler:


  • marul
  • havuç
  •  mısır
Sosu için:
  • 1 tatlı kaşığı zeytinyağı
  • 1 tatlı kaşığı nar ekşisi
  • 1 tatlı kaşığı limon suyu
  • çok az tuz
  • pulbiber (arzuya göre)

Hazırlanışı: marulları iri iri el ile parçalayalım. Bıçak ile doğramaya gerek yok. Üzerine havuçları rendeleyelim. Havuçların üzerine de biraz mısır serpiştirelim. Sosu için de gün içerisinde tükettiğiniz yağı göz önünde bulundurarak yağ kullanın. Bir günde en fazla 4 tatlı kaşığı kadar yağ kullanıyorum ben. Sosu için zeytinyağını, nar ekşisini,  limon suyunu, tuzu ve pulbiberini bir kasenin içerisinde çırpalım ve salatanın üzerine dökelim.
 Pulbiberi arzuya göre tabiki ama baharatların yağları parçalama özelliği varmış buyüzden ben zaten eskiden beri çok sevmekle beraber özellikle diyetimde de sürekli kullanıyorum.

Afiyet olsun...

2 yorum:

sihirlirloklava dedi ki...

ellerine sağlık canım..b aralar ben de pilav,makarna yerine salata yediğimden bu tam bana göre:)

renklipastalar dedi ki...

teşekkür ederim canım, malum yaz geliyor ve benimde kendime biraz çeki düzen vermem gerekiyor maalesef. bu yüzden bende hafif tarifler üretmeye çalışıyorum.